2011年8月23日 星期二

L'hotel X Ocean Park 兩天遊 2011 DAY2

第二朝一早比人摷醒,

原來同舊年 schedule 一樣,

先嚟個晨泳

















































今年多咗好多表哥表姐一齊玩水,


玩超過一粒鐘至捨得走...

梳洗完又準備出發喇







一班嘩鬼入咗我哋房探 Bryan,嚟個大合照先












去到 OP,依然人山人海...

我哋打算先玩熱帶雨林,

外母想搭纜車,

我就趁纜車要排長龍,中途帶班細路玩環迴水世界







去到熱帶雨林,

經我哋尋日玩過熱帶激流果班力陳,

女士們都躍躍欲試,

最後連我外母都玩埋一份...

我就唯有帶住 Bryan 用水槍攻擊佢哋

我哋喺射水區靜候佢哋光臨,

期間見到兩個鬼佬用大支蒸鎦水吉樽裝滿水,

然後向經過船兜頭淋



好彩佢哋玩咗幾架船就走人,

我班親戚至倖免於難













跟住我哋又玩排一大輪滑浪飛船,


今年呢個係加強版,

途中都會有射水,保證濕身



最後我哋又帶班細路去威威天地...

之前仲睇咗【天上王者】呢個 show...

原來我嚟 OP 咁多次都未睇過,

估唔到又幾好睇喎







下年 OP同南灣海景酒店會唔會再合作推出 package呢?


不過我估就算我 join,

呢次一大班親戚大部份都會投降唔玩 lu





【完】















沒有留言:

張貼留言