2011年8月3日 星期三

頑遊京阪神9天2011 DAY 6 ~ Adventure World Part 1 衝入場預訂付費項目

巴士離開門前兩個字已經到達 Adventure World

我哋先搵 locker 擺低行李,
跟住拎住預先列印咗、要付費及預約節目,
問吓工作人員應該喺邊處排隊,
呢個時候亦都夠鐘開門,
只見一群人喪奔入場,
工作人員亦喺呢個時候指示入閘直行位置排隊預約地方...
亦即係一群人喪奔入去位置...
弊! 我哋仲未換入場飛....
等我哋入到去,
見到預約項目排列咗六七個臨時 counter,
好幾個 counter 已經陸續表示客滿
慘~~~~ 包括我想玩果幾個
唯有去一條零舍少人碰運氣,
究竟玩乜呢?
只係見到日文字 + 一幅餵河馬圖片....
餵河馬,都好,照殺!!
我諗住媽咪帶 Bryan 去餵,我從旁偷拍,
於買咗兩張飛...
買完飛同 Bryan 揀車坐
試吓好唔好坐先

最後揀咗熊貓車,盛惠 1500円(500円係按金)

率先見到企鵝喺池裏游.... 近在咫尺呀
距離餵河馬節目時間唔多,
我哋按地圖先搵咗集合地點先....
集合地點附近就係遊樂場





【待續】

沒有留言:

張貼留言