2011年8月17日 星期三

頑遊京阪神9天 DAY 8 ~ 祗園祭 - 宵山

今日行程最後一站就係參觀 祗園祭資料搜集所得,
祗園祭係日本三大祭之一,
最熱鬧係 16/7 【宵山】同 17/7 【山鉾巡行】
難得適逢其會,
一定要拜會宵山啦~
話說旅行之前,
見到有 blogger post 過 D 相,
宵山期間男男女女都著晒浴衣,
撈吓金魚食吓路邊攤檔,
夠風味又好玩....
亦大安旨意認定搭私鐵喺祗園站下車即可...
去到大阪見到宣傳海報至知道係喺阪急烏丸站下車如是者,
我哋離開 Kids Plaza Osaka 就直去烏丸站,
一落車就知大事不妙,
到處人頭湧湧...
我哋幾經艱苦擠出車站,
見到大街已經封鎖禁止車行,就好似聖誕彌敦道...
我哋幫趁咗一個路邊攤檔買水果食,
就見到佢哋 -- 吸引我去影當然係果對狗仔啦


大街大巷,同我心目中形象有分別...


我見有唔少日本人都手執地圖而行,

我哋冇又唔識路只好跟人潮行




大街大巷還頂得住 D 人流,
當我哋跟住 D 人行入橫巷,
結果動彈不得,困咗十幾分鐘一步都冇郁過...
同唔少人一樣,我哋放棄了


唔知係咪要去到八神社至係我心目中光景...
可惜.... 最後都冇辦法證實
希望有機會再嚟參觀啦...
帶住惆悵心情去搵嘢食,
由於張飛係任搭,
就去咗熱鬧 D 梅田落車搵嘢食...
行行吓去咗老地方 -- 新梅田食道街...
點解話係老地方呢?
因為以往嚟大阪都係住呢條食街對面間酒店

我哋沿住食街揀吓有乜啱食,
Bryan 見到張印住鰻魚飯海報就話我要食、我要食...
抬頭一望原來係吉野家

吓,行程第一站見到佢都執意唔食,
唔通反高潮最後都要試吓佢

結果.....



冇所謂啦,日本 D 牛肉丼係好食 D....尤其加上生雞蛋...
反正以前去日本旅行為慳錢多數都係吉野家同松屋搞掂  

【DAY 8 完】

沒有留言:

張貼留言