2011年8月1日 星期一

頑遊京阪神9天2011 DAY 4 ~ 名代豬排

告別伏見稻荷大社,
我哋出返京都車站,
立刻就啟程拜會名噪一時炸豬扒 -- 名代豬排
食肆喺伊勢丹11/F,唔難搵
哋去到時未夠 7 點,
唔使等位就可以入座
我嗌咗豬排、蝦雙併....
侍應先送一碗芝蔴比我哋自磨

Bryan 心急先落醬油,磨極都唔細碎

我雙併到喇.... 隻蝦大到哩...
我個人覺得名不虛傳好好味,
味噌湯都好好飲,仲可以免費添飲(白飯都係任裝)

Bryan 小童套餐都相當精緻

Bryan 話要親自找數

找返一千円,咁餐飯應該係食咗 4000 円

伊勢丹連接京都車站,食飽飯就逛逛伊勢丹百貨

媽咪因為要幫家姐買手袋,幾乎所有時間用咗揀手袋....
揀到人哋鋪頭夠鐘閘門,好彩最後都買咗

今日行到腳軟,
早少少返民宿休息.... 因為聽日又要遠征....

【DAY 4 完】 

沒有留言:

張貼留言