2011年8月3日 星期三

頑遊京阪神9天2011 DAY 6 ~ Adventure World Part 2 導賞團餵河馬

到達集合時間,
有個哥哥 & 姐姐嘰嘰咕咕大講日文之後拎咗耳機派發比大家。
我至知道原來係一個類似導賞團....
噢,即係冇得偷影...
我將部 DV 交比媽咪,
媽咪話我負責影相梗係我帶 Bryan 去睇....
佢可以喺附近睇吓商品之類,
如是者,變咗我帶 Bryan 去導賞團...
我婉拒接收耳機帶係不忘同 Bryan 戴上
Bryan 好似識聽日文咁同大家一齊聽哥哥講解

呢度係餵猩猩地方,
由於要用力擲蕉至掟到去猩猩所在地,
所以 Bryan 得個睇字....
呢度猩猩唔知係好懶定已經食飽,
要擲到佢伸手可及地方至會執蕉食,
我擲得奇準,兩嘢佢都有食

拋魚,掂,餵到

其實 Bryan 眼界好差,
不過塘鵝可以擘到個口好鬼大,咁至兜到食

同整雪糕時一樣,呢個姐姐知我哋係遊客,特別照顧 Bryan

日本哥哥示範餵鴕鳥

輪到 Bryan 餵...
註:Bryan 面上果滴係熱汗唔係冷汗

Bryan 話佢啄得好大力,一不留神就比佢震飛咗隻杯
再註:Bryan 面上果滴係熱汗唔係冷汗

壓軸係餵河馬.... 過癮呀

Bryan 餵河馬令全場轟笑


【待續】






沒有留言:

張貼留言