2011年8月3日 星期三

頑遊京阪神9天2011 DAY 5 ~ 抄會席 @ 柳屋

返到旅館,已日落黃昏 

Bryan 又爬出嚟八卦

我哋欣賞美景時候,有嬸嬸已經為我哋準備好晚餐

呢個抄會席最平,但我覺得都相當豐盛

鮑魚勁新鮮

我哋食飽飽,嬸嬸入嚟收拾...
點知突然又隊咗一飯兩餸比我哋

太飽.... Bryan 話要抖抖

我都飽到上心口,突然口渴想飲汽水,
就同媽咪講落去汽水機,
落到樓下汽水機....比我睄到有間士多仔物體。
喺士多買咗飲料同蘋果,
順手借筆寫低  "花火" 兩隻字睇吓佢哋有冇得賣...
佢哋指住一個方向、做咗個好可惜表情同交叉手勢,
我估意思係賣煙花地方已關門...
冇計,最後都買咗個打火機返旅館
喺我大咬蘋果時候,
嬸嬸又入嚟收拾,
佢見我食緊蘋果微微一笑,
我唯有微笑回應,
佢突然又拎咗兩碟嘢出嚟.....
....好彩係細細碟水果草餅啫...

堅係飽,抖陣去玩花火先




【待續】






沒有留言:

張貼留言