2011年8月2日 星期二

頑遊京阪神9天2011 DAY 5 ~ 円月島

巴士時間真係準到無倫,
途經白良濱沙灘時候,
真係有衝動落車...
可惜兩處地方只能選一個... 
慨嘆之際,巴士長已經載到目的地,
巴士長喺一個冇巴士站地方停低比我哋落車,
我哋懷疑佢知道我哋係旅客,
只係想望吓円月島同影吓相,
就喺一個理想位置放低我哋。
落車時車長仲竭力用英文同我哋講,
之後冇巴士我哋要行路出番去
OK....收到

呢個情景話比我哋聽,我哋係時候打道回府食晚餐啦
我哋沿路行咗十幾廿分鐘終於見到有巴士站,
仲發覺會有巴士快將抵達
到達柳屋,
我見仲有時間,就建議媽咪先帶 Bryan 返旅館,
我就行回頭路買煙花準備今晚放
因為巴士路經時見到有檔鋪賣水泡玩具林林種種立雜嘢...
點知我去到有關地點時已經見到所有鋪頭關晒門..........
好彩,我哋之前一晚返民宿前去咗 LAWSON 便利店買嘢飲,
見到有煙花賣買定有一包啫


【待續】

沒有留言:

張貼留言