2011年8月4日 星期四

頑遊京阪神9天2011 DAY 6 ~ Adventure World Part 3 Dolphin Smile Shot

完成導賞之旅,我哋去咗同海豚合照 -- Dolphin Smile Shot
原先我係想玩 Dolphin Friend Ship(clear kayak) ,
可惜排唔到隊...
至於 Dolphin Smile Shot 係唔使事先預約,
不過應該係先到先得...
好彩我哋去到仲未爆滿







輪到我哋啦,
工作人員會用佢部機幫我哋影一張(連晒)
亦會用你提供相機幫你影一張....
由於我驚是旦一個唔生性眨眼,所以校咗連拍 XD
我哋一致認為海豚有 D 橡膠質感
最驚喜係影完合照,原來可以同海豚握手,
仲冇人阻止你影相
時間不合,握唔到.... 唔緊要,再嚟過
YEAH~~~ 握到喇
媽咪當然都要握吓啦
Bryan 依依不捨
1500円真係超值,唔知香港海洋公園會唔會效法佢呢?
然後又到午餐時間...... 等候餐點期間,
用 NDS 打發時間
我午餐
旅行之後問 Bryan,佢竟然話佢覺得呢餐咖喱飯係最好味


【待續】

沒有留言:

張貼留言