2011年8月4日 星期四

頑遊京阪神9天2011 DAY 6 ~ Adventure World Part 7

之後我哋去咗睇海豚表演,
雖然類似海洋公園,
不過 Adventure World 明顯數量取勝,
而且訓練員又識帶動氣氛,
真係高班好多....
返到嚟至發覺自己掛住睇表演,一張相都冇影....
之後又去咗睇熊貓,
都係相片欠奉,
但係我可以報告,
個人覺得梗係精神生猛過海洋公園長眠、烏眉瞌睡果幾隻啦,
不過比起長隆果幾隻仲爭少少
遊園臨近尾聲,
我哋最後到咗海獸館....
太近....有衝動想摸吓 D 企鵝....

臨走至識得拎部相機出嚟影相...

行返近入口處,有地方影全家福

見到有地方賣紀念品又行吓

Adventure World 真係好好玩,人流唔多玩得開心 D...
可惜時間唔夠,希望有機會再嚟....再見啦 Adventure World

我哋喺買 package 時已經訂咗6點幾鐘指定席,
去到車站發覺仲有成個鐘,
好彩有吉位可以換票,
由於車程遠,返到民宿已經天黑....
我哋擺低行李就出外覓食,
喺天神橋六丁目商店街經過一間饅魚店,
Bryan 話要響呢度食,
當我望吓價錢牌,
一碟鏝魚飯要成 1800 円
我就同 Bryan 講話行多兩條街至決定....
最後冇乜選擇都係返轉頭
點知間饅魚店已經收緊鋪,
我問個老闆娘外賣便當得唔得?
老闆娘考慮片刻話可以...
於是我哋就喺民宿享用我哋晚餐....
結論係貴得嚟又真係幾好食





【DAY 6 完】

沒有留言:

張貼留言