2011年8月22日 星期一

L'hotel X Ocean Park 兩天遊 2011 DAY1

上年 join 咗呢個 package 玩過覺得好抵玩,

今年多咗海洋奇觀同熱帶雨林,

於是報道一出,

拿拿聲即打電話去報名...


結果要輪流接力打,打足幾個鐘至接通電話...

今年 package 少咗早餐附贈,

但係計落都算便宜。

結果我哋訂足六間房,集齊超過二十人...

一到 OP,一如所料...... 勁多人呀...

海洋奇觀..... 未睇過,一場嚟到人多都照排,

結果大失所望,

個人認為新不如舊...














是日有親戚帶咗 BB 車入 OP....

我相機背囊因此可以長離我背脊,

亦因此呢次行程影得極少相.....






我哋事前商量過,

第一日先比班小朋友先玩夏水禮,

然後翌日星期一有望人少 D 可以去熱帶雨林玩...

於是離開海洋奇觀我哋就立即往大樹灣進發.....

點知....

原來今年夏水禮轉咗地方

我哋唯有喺果邊是旦遊... 然後喺灣景餐廳排咗超耐食咗個午餐...

然後過返威威天地玩夏水禮...

順帶一提,吃完午餐已經有一半團員難敵酷熱天氣返酒店休息兼游水...

講返個夏水禮,

又係好失望,乜細過上年咁多...

最慘係冇咗果條上年 Bryan 剛剛唔夠高玩超大 SIR 滑梯,

不過細路冇咁多感觸.... 有得玩就 OK...

所以佢哋都係玩得十分盡興





















隔離係兒童王國,換咗衫又繼續玩






由於我哋想睇『雙龍奇緣』 水幕表演,


我哋就繼續同班細路玩玩玩....

夜晚 D 遊客少咗好多,我哋提早一日玩咗熱帶激流...

可惜 Bryan 唔夠高玩唔到







之後仲玩咗幾樣機動遊戲,

不覺間已逼近表演時間,

最後要外賣麥當奴喺纜車度解決晚餐





【待續】

沒有留言:

張貼留言