2011年8月12日 星期五

頑遊京阪神9天2011 DAY 8 ~ 寶塚市立手塚治虫紀念館【下篇】

好多典藏漫畫呀

另有個書櫃,有大量手塚治虫漫畫,
可以坐低慢慢睇

呢間房仔就係比人填吓顏色

由於時間關係,求其咗少少...
但係都可以自我貼堂

跟住落番最底層,
一眼就見到怪醫黑傑克

闊別多年,
最大變化應該係呢度..... 因為電腦化咗好多

Bryan 用電腦玩簡單遊戲同填顏色,已經好開心

以前同媽咪喺呢度玩過製作動畫,呢次因為時間不合玩唔到...
影呢張相果陣好搞笑...
有兩個女職員身處呢個場景之下,
我一舉機,
佢哋就同時縮低頭....
我睇完 pre-view 舉機再影,
佢哋又再同時縮低頭....
我竭力用手勢表示佢哋遮擋唔到我,
佢哋至笑笑口坐定定......卡娃兒既呢....

留意天花板都整到好靚

再見啦手塚治虫紀念館

比預計用多咗時間,即出發去第二站先 ~~

【待續】



沒有留言:

張貼留言