2011年8月1日 星期一

頑遊京阪神9天2011 DAY 5 ~ 向白濱進發

7月13日(星期三)‧晴

 

一早吵醒 Bryan 先


先介紹吓南洲民宿:
主理人係持田太太(持田媽媽),
係一個嫁咗比日本人台籍人。
民宿鄰近地鐵站,最吸引當然係平
我哋一家大細住一晚只須 7000円,
仲要係包精美早餐。
唯一要挑剔係衛浴室係喺房外,
我哋住果層得我哋一間房,
換言之個衛浴室得我一家用,
唔使同其他租客爭廁所,
考慮個價錢,
我覺得可以接受


梳洗完就落樓下食早餐

睇日劇成日見到,不過估唔到自己早餐都會食飯

飯廳有台灣朋友使用中,持田媽媽安排我哋喺客廳食
你睇 Bryan,呢 D 咪叫賓至如歸囉

南洲民宿外觀

尋晚持田媽媽至應我哋要求,同媽咪各踩一部單車,
教媽咪點樣去自助洗衣店...
最後因為時間太晚冇去到....

呢次我哋只係帶咗個細喼出發去白濱....
都係多哋持田媽媽通融慷慨。
持田媽媽容許我哋將其他嘢擺喺房間一晚免收房租


Bryan 雖然免車資,不過坐指定席不佔位,
好彩未客滿,可以竄去隔離坐,
不過一有人查飛就要竄返去...

大概兩個半鐘,終於到達白濱...

之前買 package 包埋明光巴士兩日任坐票,
呢兩日靠晒佢

時間已到早午,
去搵嘢食先...




【待續】











沒有留言:

張貼留言