2017年10月17日 星期二

【DAY 9】祖谷蔓橋早晨!

校定鬧鐘,諗住落樓下影日出,
點知太陽伯伯冇出現。



把心一橫,
一條冷行去距離1.2公里嘅蔓橋



我喺蔓橋出口影咗幾張,
突然有個日本男子越過身前行去蔓橋,
咦?! 想行霸王橋??
正心諗要等佢過咗對面至可以再影,
點知突然有響遍山谷嘅勁大播咪聲,
嘰嘰咕咕嘅日文我當然唔識,
但都知係話緊個日本人,
只見佢好鬼尷尬走番轉頭😂
我都估唔到朝早6點就已經開工賣門票。
比個架佬刺激咗,
突然好想行,
就去番入口買門票
 



有大嗌嘅衝動😲

  


老實張張相差唔多咁,但係忍唔住係咁按失打😚 


條罅真係幾闊,玩吓青蛙跳會幾爽😁


 我愛祖谷💕



早知迫老婆同阿仔起身陪我,一定影爆咭😫



 
返酒店再浸多次日本三大秘湯之一,
爽歪歪~



 【待續】

沒有留言:

張貼留言