2017年10月10日 星期二

【DAY 8】德島縣三好市稻草人村 (生人勿近)

繼續行程,
經過三好市稻草人村 

(正名唔係稻草人村,不過而家人人都咁叫了),
見到啲恐怖公仔,sor… 係稻草人分散各處,
我拜託團友停車比我走去影影

 




影影吓有熱情村民指示叫我上斜坡參觀,
上面有間民居


屋前有2位大叔,叫我哋入去參觀….
開頭以為會係似荔園鬼屋feel,
點知唔係


參觀完大叔仲幫我兩公婆影相留念,
真係nice 到爆炸。

 
跟住去村口搵番團友,
見到有間入面又係有啲恐怖公仔,sor,係稻草人,
望望吓至發覺原來有個活人喺入面 😛
我哋離開之際見到一隊攝製隊登門造訪,
我懷疑呢位女士就係製作稻草人嘅綾野女士。



 【待續】

沒有留言:

張貼留言