2017年10月1日 星期日

【DAY 6】高松祭花火大會2017

返到高松港,
見到對面馬路一群群人湧去海濱方向,
應該係霸定位等睇煙花吧。
今日正係一連三日高松祭嘅重頭戲花火大會,
我哋都過馬路順住人潮去祭典攤檔買嘢食


 


Bryan發辦買嘢食


 
 我好鍾意日本祭典,好有氣氛


買完嘢,我哋都去霸位先。
行咗一陣,見到有個阿伯棟咗三腳架等影相,
諗住應該係唔錯位置,
就喺附近求其搵位坐低。
(因為網上搜尋唔到有關資料,
今次我哋冇準備地蓆,失策😩)



我哋坐好後就聯絡今日到埗嘅團友,
會合後靜待煙花發放…
煙花發放,至發覺錯信咗阿伯 (阿伯躺著也中槍😆 ),
見到佢相機方向以為煙花喺我哋正北方發放,
原來係喺東北,
啲放得比較低嘅煙花比樹擋住了,
不過,呢個發放8888發嘅大型煙花大會真心靚,
令我十分感動💕
煙花放足50分鐘,
有部份人可能怕擠擁提早離場,
但最後幾分鐘放嘅至係最震撼,
大家有機會去睇一定要留守到最後😎


 



睇完煙花順住人龍返酒店,
日本人好守秩序,
唔會爭先恐後,
應該唔會成為痛苦回憶😂

循例去超市買水蜜桃同飲品,
今次買多樣就係杯麵



【DAY 5完】

沒有留言:

張貼留言