2017年10月6日 星期五

【DAY 7】德島阿波舞祭2017

德島駅望出去就見到SOGO,
我哋唔係想去shopping,
係聽講果度有免費阿波舞表演觀賞


果然人頭湧湧
 
 欣賞下先



天橋望出去,好似開始做封路準備了

喺SOGO廣場睇咗一輪表演,
都酌量幫襯吓SOGO,
我哋去咗地下超市買咗啲零食飲品,
順便買埋明天嘅早餐。

然後我哋就提早食晚餐,
路經一啲祭典攤檔

  
又行經見到呢個阿波舞連,
連入面有好幾個外國人,幾有趣。
(每隊阿波舞團體稱為連,好似係,除非唔係)

 



見到我哋嘅目標 – 德島麵王,
有十幾人排隊中



職員叫我哋先買飛,再排隊,
然後等候安排入座


味道不俗,並唔係浪得虛名

 
 【待續】

沒有留言:

張貼留言