2017年10月26日 星期四

【DAY 12】挑戰785級 - 金刀比羅宮

開始啟動時經過幾間商鋪都出租行山竹,
盛惠 100 yen,
只見到有一間係冇標價錢的,可能係免費借用。
我思索緊租唔租用好呢期間已經越過啲商鋪卒之冇用到lu



樓梯,
全部都係樓梯….





唔識日文,
係叫大家笑住捱的意思嗎?


  
 見到傳說中的神馬





睇人油雞,
好似經常有樓字顯示行咗幾多級樓梯,
唔知係咪我發雞盲,
自從見到180呢個數字後冇再見到數字,
所以我判斷唔到自己行咗幾多,
撐完一條長樓梯,
正心諗: 頂! 仲有幾耐至到….
原來已經到達目的地 - 金刀比羅宮本宮







可以再上奧社,
合共1368級樓梯,
咪搞世伯了,
我驚返唔到落去😥
 



要同團友會合,
匆匆落山


  
原本我係諗住大家落山時去神椿 tea 一tea休息一下的說

  

見到草根版神椿😂,
頂唔順,
坐低飲支汽水先
 




會合番班團友,
原來佢哋都行到200級等我,
好感動
😭😂




 輪到我逛逛商店街

 
尾入去中野學校參觀參觀,
希望第時有機會學吓整烏冬



 【待續】

沒有留言:

張貼留言