2017年10月5日 星期四

【DAY 7】瀨戶內海國立公園 --> 德島市

食完飯行落嚟,
原來呢度叫瀨戶內海國立公園
影吓打咭照唔錯




 附近有手信店,又可以行吓



原來鳴門出名蕃薯,即鳴門金時,
呢度有好多蕃薯製品,
啱晒團友甲



團友直頭買埋新鮮蕃薯返屋企

告別鳴門,出發去德島市。

曾睇過有blogger 講,
阿波舞祭期間塞車塞到暈,
所幸我哋只係喺德島市市區一帶塞咗一陣就到酒店。


搜集資料時已知阿波舞祭期間,
遊客超過一百萬人,
所以房源非常緊張,一房難求,
我哋已經喺半年前、東橫INN開放預約當晚填晒資料,
一俟夠鐘就按確定,
結果所有房間秒殺,
我同團友都係book 唔到房,
認真誇張。
我哋一面做定plan B 準備: 就係先book定高松房間,
喺德島阿波舞祭玩到8點零鐘就要閃,
搭JR返高松。
另一面每日睇睇東橫INN 有冇死雞執 – 想想也知執到兩間房係難如登天,
再每日勤上Jalan、樂天睇吓有冇房放出,
卒之大概兩星期後,
團友見到樂天網、德島縣前第一飯店放出十間房,
二話不說就預約 (要信用咭即過數),
十分好彩。

  
放低行李後,
去德島駅附近行吓,
酒店行去大概十幾分鐘,
團友突然話酒店行3分鐘左右有個車站,
搭一個鐘就到德島駅,
我哋就聽佢講行去,
然後佢至講,列車仲有5分鐘就到站,
大家即雞咁腳走去車站,
原來呢個係無人車站,
好彩神沙多,買得切車票

  
呢個車站叫阿波富田,
好快列車到站,
成車企滿人,

大部份人係浴衣裝扮,
好有祭典feel


 【待續】

沒有留言:

張貼留言