2017年10月20日 星期五

【DAY 10】四萬十單車遊

當年睇日劇《遲開的向日葵》,
比四萬十呢個地方深深吸引我,

我仲查地圖搵呢個地方究竟座落日本哪處,
查完後自覺都幾難會去到。
但世事嘅嘢....
今日終於踏足呢個地方,
感覺興奮耶。

由於中村車站附近的租單車店已結業,
要租單車就唯有到四萬十市觀光案內所 





電動單車租金比一般單車貴一倍,
要2000 YEN,
但我哋經過島波海道嘅洗禮,
毫不猶豫就選了
😄





出發!


觀光所有提供單車路線圖,
順利經過紅鐵橋

 




電動單車十分好踩,
尤其我哋經過島波嘅洗禮感受更加深😂
我一家不知不覺拋離團友甲同團友乙







去到一個有樹蔭地方我哋停低等候團友,
期間收到團友甲發來嘅whatsapp,
原來團友乙不慎炒車,
幸無大礙,
不過就無法完成餘下旅程,
團友甲叫我一家繼續踩去沉下橋,
佢哋會喺觀光所等我哋…..

Bryan 聽到呢個消息,
第一時間表示共同進退,
叫我哋踩返轉頭搵團友。
再次未能完成單車之旅雖然有啲可惜,
但我對
Bryan 表現出嘅同理心感到十分高興 😀





回程咯


觀光所還咗車,
過隔離物產館買吓手信,
物產館入面有個小型休息區,
可以去自動販賣機按罐嘢然後坐低休息吓,
團友乙又可以休息多一陣



是 “日本最後的清流” 關係嗎?
睇嚟大米都係當地名物

  


【待續】

沒有留言:

張貼留言