2017年10月16日 星期一

【DAY 8】新祖谷温泉 ホテルかずら橋 的晚餐

飯店1樓餐廳享用晚餐
新祖谷温泉 ホテルかずら橋 的晚餐


餐廳門外放有幾個爐盆,
憑餐廳入面人數我哋搵到推斷屬於我哋嘅燒物




食完晚餐,返房拎腳架,準備影吓夜空下的蔓橋,
見到已經鋪好床鋪



門口等巴士


入住登記時,
已問夜遊蔓橋瀑布預約登記事宜,
櫃枱姐姐話唔使登記,
夠鐘喺門口等就得,
我哋見愈等愈多人,
最後成架巴士連走廊嘅拉椅剛剛坐滿晒….

坐上復古巴士,
成到半路,
司機大聲播上好似6-70年代嘅日文歌,
全車哄堂大笑,
但當笑聲漸止時,
我突然覺得,懷舊巴士 + 漆黑景況 + 好古老嘅歌聲,
其實幾幻海奇情feel,
呢個時候,
老婆突然咬耳仔話: 似唔似恐怖片啲情節?


  
到達蔓橋,司機大佬只係比咗十零分鐘逗留時間,
車上絕大部份去咗瀑布果邊,
我就喺落車附近影吓蔓橋


  
返到酒店,
見到角落有呢個告示牌,
證明唔少香港人喺度留有腳毛,
仲多過台灣人


  


【DAY 7 完】

沒有留言:

張貼留言