2017年10月8日 星期日

【DAY 7】阿波舞祭無料演舞場與有料演舞場

德島阿波舞祭,每年8月12至15日舉行,
分有無料演舞場同有料演舞場。
我哋買咗有料演舞場第2部8:30開演嘅門票,
仲有啲時間,
當然先去無料演舞場感受下氣氛
😁





氣氛熱鬧😃







睇咗一輪精彩表演,
我哋就出發去我哋買咗門票嘅有料演舞場,
途中見到德島大學嘅連隊拍照,
聽聞大學培育唔少優秀嘅阿波舞表演者,
我都趁機影咗幅


註: 如果大家對阿波祭有興趣,建議加入Facebook 一個叫 “YOKOSO AWAODORI 阿波舞” 嘅群組,該群組管理員係一個阿波舞祭狂熱者,已連續幾年組團去睇阿波舞祭,據講2018年阿波舞祭大概11月開始接受報名,聽聞年年都有港人參加。我喺入面都拎到唔少阿波舞祭資訊,推薦一下。

阿波舞有料演舞場共有4個,
分有S、A、B、C席,
網上確保有飛 (不可自己揀位) 而且平少少,
2016年起仲增設VIP席,
即係面向舞者嘅座席,
VIP 席網上預訂5000 yen,
而且好快就搶光,
我唔捨得,只係訂咗S席,2000 yen,
事後想想有啲後悔冇搶VIP席….😭

另外一提,
據阿波舞達人表示,
只有南內町演舞場可以睇到總舞,
大家要識揀啦
 


入得場,
我係喺1/7 DAY 1果日訂飛,
因為係電腦劃位,
入到場至知係坐最上排,
中間位置面對司儀席。
觀賞角度睇係唔錯的,
而且企起睇亦阻唔到其他人,
喺影相角度就兩睇,
影到大景,
影唔到特寫 – 因冇帶長鏡

  
聽阿波舞達人講,
要經過選拔,
有資格至可以喺有料演舞場表演

  

貌似少數族裔都有表演
  
有幾隊連隊都係由細路領舞,好可愛
  

我喺最上排,
擰轉面就影到街景

  





跟住係我最期待一刻,
亦係呢個表演嘅壓軸 – 總舞。
(重覆,係南內町+第2部至有)
成個旅程,
唯一後悔冇帶長焦就係呢一刻

  



血脈沸騰,令人激動




好似校準時間咁,
呢頭表演完,果頭就落雨,
速速返酒店休息。


【DAY 7 完】
 

沒有留言:

張貼留言