2011年7月21日 星期四

小蜜蜂表演@K3畢業禮暨頒獎禮

中午接 Bryan 去小學(畢業禮場地)作最後綵排,
然後自己搵地方打發果個幾鐘...呢 D 畢業禮其實幾鬼悶... 始終畢業又唔係 Bryan,不過好彩今年都分咗個豬肉獎 -- 清潔獎
& 親子標語創作比賽季軍,
叫做有相影吓...
講開影相,封請柬明明寫住嚴禁攝影,
畢業禮前老師又再次呼籲,
可惜始終難敵一眾熱情家長
其實學校都一早料到,
最後只叫家長們讓 D 位比專業攝影師就算
我都唔執輸影番幾張



親子獎項由嫲嫲代表上台,好開心...

一大群小蜜蜂

好不容易捱過個畢業禮,
同 Bryan 影番幾張威水相...
生意失敗咁款...

好眼瞓好眼瞓....

點知佢話好眼瞓,
於是收工諗住同佢食 D 嘢就返屋企瞓...
當時的我仲未知道,原來病魔已經盯上 Bryan...

搭的士返家途中,
我仲同 Bryan 講,早瞓醒的話比你打一陣機,
以往佢一定話唔瞓住要打機啦,
呢次返到屋企即乖乖撻上床瞓,
淨係叫我晏 D 記得叫佢起身打機...


到夜晚見佢食飯冇乜食慾,
媽咪同佢一度原來發緊高燒,
吓,大佬,唔係啩,臨去旅行搵 D 咁嘢搞??!
我問 Bryan:想唔想去睇醫生呀?
Bryan:我要去睇醫生,因為我唔想去唔到旅行......


醫生看症後話係喉嚨發炎,
然後兩日後覆診(旅行出發前夕),
醫生再開咗 D 抗生素藥丸比 Bryan...
我哋叫佢開足九日藥... 所以藥費自然...


慶幸係 Bryan 由始至終都幾精神,
Bryan!! 奸巴爹!!

沒有留言:

張貼留言