2011年7月26日 星期二

頑遊京阪神9天2011 DAY 1 ~ 空中庭園展望台欣賞醉人美景

去到空中庭園,
欣賞醉人美景...

當然要影相留念


地下發光物好似銀河星星咁,好靚~

呢個位正前方有條支柱物,
係比人擺部 DC 上去方便自拍,
但係見到唔少人(包括我哋)都會整跌部 DC.....
唔通呢個係地下鋪軟墊原因?

我哋之後落咗下面一層參觀,
當時服務台已關,
但係櫃枱面擺放咗好多扭得好靚靚扭扭公仔,
Bryan 都拎上手玩玩,
玩玩吓之際,
見到有個女職員殺氣騰騰行過嚟,
我連忙叫 Bryan 放低手上扭扭公仔準備閃人,
點知女職員叫我哋留步,
指指 Bryan 剛脫手扭扭公仔示意送比 Bryan,
嘩,正呀,不過我想要多幾個呀
Bryan 叫呢隻瑪利奧遊戲入面恐龍做「阿平」...
佢話係唔知邊個表哥講佢聽,
經我後來翻查資料至發覺隻恐龍原來叫 YOSHI,
中文名叫耀西,
等我哋比 Bryan 老點咗,
跟咗佢叫阿平幾日



【待續】









沒有留言:

張貼留言