2011年7月27日 星期三

頑遊京阪神9天2011 DAY 2 ~ 神戸牛ステーキ専門店 ステーキランド KOBE

呢間嘢係我一個住喺神戶朋友推介比我
點知原來我本旅遊書都係介紹呢間,
大家都係話佢抵食...

最平 SET LUNCH 係 2980 YEN,
我哋叫咗一個,
因為我心思思點咗一個聲稱極上 SET 要 5千幾 YEN...
鐵板上神戶當然唔係全部都係我哋啦,
有三件係同檯日本人

師傅問我哋係咪 all share?? 
當然係啦 ~

睇見都想食...

Bryan 欣賞緊師傅刀法

兩種級別神戶牛擺埋一碟,
都唔知邊上面定下面果堆係極上級數...

我分別試吓兩種味道,
發覺有好大分別呀,有一種味道正到飛起 ~
我厚住面皮叫咗個女侍應,
問吓邊款係極上?
佢果然指住令我回味無窮品種...
所以建議網友們如有人結伴幫趁的話,
記得 order 款貴嘢,
試試個分別 
Bryan 對神戶牛興趣好一般,
冇計.... 等我捱義氣幫你啃埋 XD





【待續】








沒有留言:

張貼留言