2011年7月27日 星期三

頑遊京阪神9天2011 DAY 2 ~ 兒童遊樂場@六甲山牧場

乜嘢吸引 Bryan 呢?? 唔通係海迪?...no la,之唔係又係見到遊樂場囉
幾服 D 日本人,
D 遊樂場各有特式,
唔似香港咁幾乎一式一樣...

跟住去飼料機買飼料餵綿羊

我舉得機嚟件飼料已經比羊咩咩叼走咗

好壯觀

我哋停喺度睇羊咩咩之際,
上幅相女仔突然行過嚟我哋距離幾尺之間,
狀似同大家宣佈嘢咁大聲講嘢,
我哋唔知佢乜,
不過見佢手中住響玲又指住班羊咩咩都估到做乜....
喺佢努力呼籲下,
好幾分鐘後終於有個叔父出嚟同呢個女仔手中接過搖玲...
呢個叔父出現後,
好似有感召咁,
即時走出好幾個日本人,
直至個女仔嗌停...
原來佢哋係負責搖玲,
班羊咩咩聽過玲聲後會自動走入羊舍。
我哋就因為猶豫冇大膽出擊錯過咁難得機會,
真係有 D 可惜...
______________________________________


趕羊入羊舍即代表牧場就嚟關門,
出到巴士站至發覺下一班車至等成九個字...
我哋見有兩個日本女仔睇完巴士時間表後行返入牧場,
於是有樣學樣
最後搵咗呢隻馬打發時間

夠鐘搭巴士喇...
今日行程最後一站係 MOSAIC!!




【待續】









沒有留言:

張貼留言