2011年7月19日 星期二

DDL X 反斗車王2 X BRYAN 【上】



Bryan  六月竟然缺席巡視業務,奇聞
七月某日趁佢參加小蜜蜂@畢業綵排,
同佢去咗趟迪士尼...
因為我都想影反斗車王呀
綵排直至十點零鐘完畢,
所以今次可以比較早少少入場...
是日勁曬,
不過無阻 Bryan 興致
對我嚟講,
最遺憾(最慶)係麥克架真車竟然喺我哋入園之前果日運送去日本....
好唔抵呀

Bryan fing 到 D 綵帶捲起咗.....

我最喜愛藍天白雲

得紙板影....

年票持有人有免費閃咭拎,仲派番六月份比我哋,睇嚟又可以儲齊...
襟章係舊PASS 轉新PASS & 之前儲夠次數入場送,都幾精美

呢次新花臣係可以蓋印...

去過咁多次 DDL,但係好少可搭呢架火車...





【待續】



沒有留言:

張貼留言