2011年7月28日 星期四

頑遊京阪神9天2011 DAY 3 ~ 超讚體驗 - 「ひろ文」流水麵

7月11日(星期一)‧晴


今日係第一日用 Kansai Thur Pass

可想而知我哋去地方係相當遠...
又係求其去轉車地鐵站搵間 Cafe 食早餐
敖咗個零鐘車,終於到達目的地
我哋目標唔係食呢 D 價錢乸脷川床料理
行行重行行,終於見到佢喇 -- ひろ文
睇過好多 blogger 講,
都話中午過後會大排長龍,
原本我打算等佢十一點一開門就幫趁,
但係我哋就遲到咗幾個字,
結果會係點呢?...
..... yeah,可能時間尚早,仲係冇乜人,我哋拎到 5 號籌...
食流水麵係我呢次關西旅程期待項目之一..... 好緊張呀
唔使等嗌籌號就即時入座
服務員會清楚指示邊條管道 D 麵團係屬於你....
千祈咪搞錯呀
Bryan 都好興奮
面對咁光景食流水麵,真係暑氣全消
順帶一提,麵團都係冰涼
Bryan 食得咁喉噙係驚錯過夾下一箸

我夾,又中!!

仲未嚟

原來係幫我夾.... 感動...

出現粉紅色麵團即係代表呢個午餐結束

最後食埋個溫泉蛋

著番鞋準備閃人

個景太正,影多幾張先

1200円一位,我覺得超值啦,
Bryan 話想伯伯伯娘再帶佢過嚟食流水麵


出發去附近一個景點,解吓手先



【待續】

























沒有留言:

張貼留言