2011年7月27日 星期三

頑遊京阪神9天2011 DAY 2 ~ 鐵人28號

嚟到神戶,
速速去第一站 -- 新長田,
探訪 1:1 鐵人28號大模型!!
出到車站其實已經有指示牌指示前往路徑,
我哋尋求下一個指示牌時....
已有一個老伯伯以手勢指示方向 ....
多磨阿里阿鐸...
見到呢條街街燈都係鐵人標誌就知冇走錯方向

成條街都係單車泊車位

咦,見到鐵人咯喎...冷靜 D 冷靜 D....
(唔係 Bryan 係指我自己呀 )

終於見到你喇,
雖然我更想見到高達多 D,
不過已經令我好感動

記得朝早嚟,順光呀老友~~

噓 ~~ 過足癮 (影相我)~~
出發去食神戶牛 lu ~~ 


【待續】

沒有留言:

張貼留言