2011年7月24日 星期日

頑遊京阪神9天2011 DAY 1 ~ 印度航空

7月9日(星期六)‧晴


因為印度航空往關西班機朝早 8 點幾就出發,
我哋 book 定架的士朝早 5 點 3 喺屋企樓下等。
同去新加坡旅行一樣,
好順利就叫到 Bryan 起身,
Bryan 一早退咗燒、只係喉嚨仲有 D 痛...
我哋同 Bryan 講要快 D 好番晒,
咁就可以早 D 享受日本美食...
______________________________________________

喺機場求其搵咗間嘢食早餐就候機出發,
等候期間無所事事又同 Bryan 影吓相

終於上機啦 ~~ yeah~~
上機第一件事,我叫 Bryan 深呼吸一下,
索吓有冇奇異咖喱味....
....答案係冇 XD
就觀察所得,
印、港、日旅客分佈都幾平均,
膳食方面,sorry 冇評語,
因為食咗個早餐所以我係冇食到佢哋個飛機餐~
由於有好多吉位剩,
所以我哋安排 Bryan 獨霸三座位,
名副其實打橫瞓都得
總結:印度航空不覺設備殘舊,又冇傳聞咖喱味,
加上呢趟旅程班機準時,
因為機位未滿感覺寬敞舒適,
落機都方便 D
仲有當然係平同時間幾理想(如果係夜機返就 PERFECT )
所以如再有機會都會再次選搭


【待續】


沒有留言:

張貼留言