2012年8月28日 星期二

頑遊關東2012 DAY 7 - 東京迪士尼樂園最後衝刺












雖然冇 FAST PASS ,不過唔使點排隊o既遊戲都唔少,

我哋玩呀玩,直到肚子餓...

去呢度搵嘢食



動物天地: 莎拉奶奶的廚房 Critter Country: Grandma Sara's Kitchen



環境昏昏暗暗好有情調













食完晚飯,準備霸個靚位睇表演,

途經至城堡時,見一班日本人排成兩行,

就好似恭迎某某咁款,

我哋一家不敢怠慢,人排我又排

....原來係等候"爽涼鼓舞"的舞蹈者







我哋最後選擇咗一個遠得可憐,但已算有利o既僅餘位置等睇"爽涼鼓舞"決賽



真係勁到爆,尤其係穿著重甸甸戲服o既主角,點解可以跳得咁勁o架?



如果抽選到座席、可以近距離觀賞就好了





睇完表演,仲有少少時間剩,我哋即刻玩多轉小熊維尼,

玩完經過怪獸電力公司,見未截龍又玩多轉(我哋排咗一陣就有姐姐截人龍了)...

wow...今日盡興而返


【DAY 7 完】



沒有留言:

張貼留言