2012年8月6日 星期一

頑遊關東2012 DAY 3 - 鎌倉/江之島通票



櫻木町出發前往鎌倉‧江之島,我哋先搭車去大船站 (櫻木町


橫濱大船) ....
先同西瓜咭增值,方法好簡單,同香港o既八達通差不多



Bryan 也可應付



大船站是因為喺呢度可以買鎌倉/江之島 (680yen),
 







持有此票,就可以無限次乘坐鐮倉、江之島地區的JR線、江之島電鐵和湘南單軌。

江之島電鐵同 湘南單軌我都想坐坐,買呢張 pass 就啱啱好

註: 此票僅在大船站、藤澤站、鐮倉站、北鐮倉站的JR售票處(Midori-no-madoguchi)

或旅遊服務中心(View Plaza)購買

詳情可瀏覽
http://www.jreast.co.jp/tc/pass/kamakura_enoshima.html






































湘南單軌



喺呢張相睇唔出,其實呢架係凌空o既電車,

如果以為好似雲霄飛車之類咁刺激就錯了,基本上平穩如坐火車






可惜喺吊車內影唔到凌空姿態 (廢話! ) ,而我之後又唔記得影番

我哋落車之後打算喺車頭位置補影一張相片,

車頭位置附近有"立入禁止" 標語,

但我打算速影即閃犯下規咁,當我行過去o既時候,

見到車長煞有介事咁朝我方向行過嚟,

我以為佢係想警告我哋,正準備冇癮離開,

點知車長除低頂帽,然後給 Bryan 戴上,

之後示意叫我幫 Bryan 影相




車長長相雖然好似有D凶惡,但原來相當善良



大家唔好誤會,我冇虐待Bryan ,

百厭星係話我託佢幫我拎o既凍飲凍僵佢手指,喺度整古造怪




小鎮風味,好舒服的感覺





不遠處就見到江之島電鐵





候車中,準備搭車去探訪鎌倉大佛!



【待續】

沒有留言:

張貼留言