2012年8月21日 星期二

頑遊關東2012 DAY 6 - 西之河原公園 【上卷】






西之河原公園
--  原先係打算到埗日匆匆遊覽o既,

不過尋日經館主勸喻、知道將取消白根山一行,所以就留番今日慢慢觀賞。

湯畑由路牌指示步行到西之河原公園大概係十分鐘,

但我發覺應該冇乜可能........因為....

相信閣下會同我一樣,被一干人等強行送入店內招待



溫泉饅頭熱呼呼、新鮮出爐,好味到爆



店鋪名好似好吉利、又好似好大吉利是...



店員不停示意溫泉饅頭可保存四天,可四天後我哋仲喺日本,

不能當作手信。










































































其實我哋已決定買番盒,因為白吃白喝o既感覺唔係太好

反正味道又好,可惜日語唔靈光,

冇得同佢哋解釋話行完個公園至返嚟買,

唯有略帶幾分尷尬咁離開.....

沿途又有一間店鋪可試食溫泉饅頭,我家一致認為長壽店o既味道較佳。









嚮導 Bryan





信步而行,嚟到一間神社



有公家杯供應,Bryan 拎個私家杯出嚟,同公家撞啱又係藍色



希望 Bryan 飲過後快高長大、學業進步、孝順爹娘











嘩,好多溫泉




【待續】



沒有留言:

張貼留言