2012年8月20日 星期一

頑遊關東2012 DAY 5 - 草津溫泉‧新潟屋






預訂新潟屋前,曾考慮過RaisinPension Ruhe

但考慮既然喺輕井澤係住歐式,

嚟到草津不如試吓住日式溫泉旅館,而且仲可以嚐嚐日式溫泉料理....

於是預約了網評不差的新潟屋



新潟屋由一對年長夫婦經營,

當我哋入去 check in 時,兩夫婦立即趨前招呼,

我打算自己拎行李上房,館主即時阻止,

同時做咗一個大力士姿勢外加一個鬼臉,
好似話比我聽呢D粗活對佢嚟講真係濕濕碎

素聞日本溫泉旅館待客服務一流,果然名不虛傳

館主話比我哋知全日只得我一家客人,所以溫泉毋須理會男湯女湯,

總之隨便任浸...... 

實在太幸運喇

房間裝修普通,不過就好大,

我懷疑係因為只得一組客人所以讓間大房間比我哋。



我哋急不及待,先泡泡日本第一o既溫泉







現由我御用小毛豆 Bryan 為大家介紹浸溫泉的步驟



Bryan 日本飲飲食食,脹咗一個碼 XD



草津溫泉真係熱到飛起,燙到 Bryan 呱呱嘈,要好一會至適應到水溫



當適應咗之後又覺得好舒服



輪到食溫泉料理





論豪華及唔上上年白濱的柳屋,不過我哋一家都一致認為,

論美味道比柳屋有過之而無不及



本來晚餐後想穿著浴袍來個夜遊湯畑,可惜天公不造美,

大雨下個不停

加上浸完溫泉睡意侵襲....

Bryan 說終於可以睡個飽



草津溫泉    新潟屋旅館
〒377-1711 群馬県吾妻郡草津町168 
TEL.0279-88-3468

URL:
http://www.kusatu.com/niigataya/ 


【DAY 5 完】



沒有留言:

張貼留言