2012年8月26日 星期日

頑遊關東2012 DAY 7 - 東京迪士尼樂園餐廳秀【西部樂園鑽石馬蹄餐廳】大推!!




上回講到,草壇職員話我去錯地方,

話我應該去鑽石馬蹄餐廳至啱。

東京迪士尼有兩個餐廳可以睇餐廳秀,分別就係草壇餐廳鑽石馬蹄餐廳

我預約時明明係想揀草壇餐廳,唔通我按錯掣?

冇所謂,其實喺呢兩個餐廳作選擇時我都係心大心細

好彩鑽石馬蹄距離唔遠,

到達時間啱啱好。



檯面o既胡迪方巾手帕係禮物嚟o既,開心~



例牌必爆,爬文聽說日本人入場除咗趕去拎快証,

仲有就係飛奔去餐廳預約餐廳秀,而家可以網上一個月前預訂真係造福人群





有演員演出趣劇先帶動觀眾情緒



侍應上主菜令我諗起飲宴上乳豬o既情景







主菜來了



嗯,味道的確係一般般,不過嚟呢度顯然志不在食



主角登場了~~





三位主角會俟次同觀眾打招呼,大家影相記得要眼明手快...





唔知胡迪喺身後走過,爭D 就影漏...

Bryan 笑容有些僵硬,其實係緊張又開心







原先想揀草壇餐廳係因為小朋友有機會上臺同卡通人物一齊載歌載舞,點知原來呢度都有 XD





開心又滿足的一餐





後記:餐廳秀價錢略貴 (S 席 大人4000 yen  小童3000 yen),

但我仍然推薦大家去一趟,尤其係帶小孩前往。

因為現場氣氛好好,我到過香港迪士尼樂園餐廳食自助晚餐,

更加覺得呢度係物超所值

預約餐廳可以喺一個月前預約,暫時只有日文,

不過各位只要跟住
楊叔叔的教學做應該冇問題。

另外,餐廳預約應該是按先後次序安排較佳的座位的,

我第一時間預約,就編排了最前面的座位




【待續】



沒有留言:

張貼留言