2012年8月16日 星期四

頑遊關東2012 DAY 5 - HIGHLAND INN EASE 【下卷】


晨早起床,先同民宿影個寫真~









昨晚泡熱水浴的小屋子







吃早餐了~





準備離開 HIGHLAND INN EASE







同 Yoshi san 夫婦合照留念.... 老板娘係唔係好漂亮哩~

順帶一提,夫婦二人俱曾在美國留學,操流利英語,溝通冇難度



我哋今日準備踩單車遊輕井澤, Yoshi san 話有相熟單車鋪介紹,

我估租賃唔係最平,不過可以免費寄存行李,都唔錯 







































老實講,呢間鋪單車選擇不多,不過 Bryan 見到一架就兩眼發光 -- 就係呢架二人單車

有單車可以加座位比小朋友坐,Bryan 係都唔肯,話要踩埋一份



同 Yoshi san 握手說再見,佢突然一個舉動令我好感動.... 

就係送咗兩個杯塾給我




話說接載我去民宿時,我手拎住一個空可樂罐,

Yoshi san 話幫我丟棄,我話係拎返屋企收藏o既,

我諗佢由此知道我鍾意收藏可樂精品而特意送比我o既




【後記】選擇輕井澤民宿時爬咗唔少文,最後揀選了兩間準備取其一,

一間係 CANDYTUFY,一間係HIGHLAND INN EASE

網友如是說:

CANDYTUFY 較漂亮,據講食物一級棒,但價錢略貴

HIGHLAND INN EASE 就勝在包接送,而夫婦二人都好好人,價錢相對較平...

我同時發電郵比兩間詢問價錢,

唯 CANDYTUFY 說預約已去到9月 (我係四月下旬問o既 )

所以順理成章預訂了 HIGHLAND INN EASE。

住上後我覺得很滿意,值得推薦



【待續】


沒有留言:

張貼留言