2012年8月15日 星期三

頑遊關東2012 DAY 4 - HIGHLAND INN EASE 【上卷】


到達民宿,Yoshi san 先帶我哋去睇睇入住o既房間。



HIGHLAND INN EASE 共有九間客房,只有一間係和式。

預訂客房時,Yoshi san 話會預留和式比我哋,

當時心想隔日住草津都係住和式,HIGHLAND INN EASE o既西式佈置又好浪漫好吸引我....

於是回郵話希望住西式。Yoshi san 回覆話無問題,會安排番間西式比我哋.....

所以當見到房間係和式o既時候都有D錯愕。

Yoshi san 知道溝通有誤即刻表示冇問題,因為今日只得我一家一組客人,

可以換番西式房間比我哋。

....... 點知我哋考慮片刻又覺得和式都好舒適好可愛,就同 Yoshi san 講不用換了  

休息一陣就落去飯廳準備晚餐





唔通 Yoshi san 都係可樂迷?





晚餐係 Sabu Sabu



至愛o既肥牛.... 十個讚

後記: 早幾日蘋果日報介紹 HIGHLAND INN EASE,至知 Yoshi san 家族喺輕井澤經營餐館,所以可以輕易入到高質牛肉云云




火煱前先來兩件炸雞球



新鮮蔬菜











Bryan 賓至如歸 XD





食完晚飯就去泡熱水浴,由於全日得一組客人,

於是可以帶相機去影相



據說整間浴室係 Yoshi san 自己一人搭建的





絕密!! 極度股惑



好舒服哩~~




Highland Inn Ease
日本
北佐久郡輕井澤町18-160 Prince Dori 389-0111
URL: http://www.ease-karuizawa.com/facility.html



【DAY 4 完】


沒有留言:

張貼留言