2012年8月23日 星期四

頑遊關東2012 DAY 7 - 東京迪士尼樂園 Tokyo Disneyland






計劃頑遊關東之旅時,

早決定避開星期六同公眾假期之類日子到東京迪士尼,

後來至知原來7月16日係日本公眾假期,所以去迪士尼只得一日選擇 -- 就係星期五的今天。

大家計劃東京迪士尼之旅,可以先睇睇以下o既人數預測再作考慮,聽講都幾準o架

http://www15.plala.or.jp/gcap/disney/
拜讀完 楊叔叔的遊園攻略 已有一定概念,我哋一入園就即刻趕去最想玩o既怪獸電力公司拎快証,

當時都擔心快証時間會唔會同預訂o既餐廳秀時間相撞呢,好彩冇...

原訂衝去玩小熊維尼,不過經過大賽車場睇見排隊o既人唔多,受唔住誘惑就入咗去玩番轉。

香港迪士尼排呢個遊戲通常要接近一個鐘哩



原以為東京的會用反斗車王車殼,略感失望






 









小熊維尼,印象大概排咗一個鐘



超好玩,同香港o既簡直係天淵之別





至於小小世界就同香港o既略有分別,不過個人覺得香港o既小小世界隱藏有卡通人物比較過癮



今日遊人應該唔算多吧



我同 Bryan 媽都好懷念的幽靈山莊,不過進場時o既氣氛卻嚇怕 Bryan,

囑媽咪要到達終點至好佢擘大眼



玩完幽靈山莊已接近餐廳秀時間,我哋慢條斯理咁到達波里尼西亞 草壇餐廳



門口職員望吓我遞比佢o既預約信,竟然話我去錯地方.....


【待續】



沒有留言:

張貼留言