2012年8月13日 星期一

頑遊關東2012 DAY 4 - 花畑牧場カフェ&ホエー豚亭 @ KARUIZAWA PRINCE SHOPPING PLAZA

KARUIZAWA PRINCE SHOPPING PLAZA 果然名不虛傳,夠晒大又夠靚,

如果有時間逛下一定好舒服~~



可惜我哋唔多夠時間

搵嘢食先~

事前冇做資料搜查,隨意就搵到呢一間 - 花畑牧場

後來翻查資料才得知,輕井澤係北海道以外o既唯一分店。

餐牌只得兩款選擇,我本來想點咖喱o既,

因為我成日諗住,喺日本好難食到難食o既咖喱 XD

不過 Bryan 媽已點咗咖喱,咁我就點燒豬肉吧,雖然牛肉才是我杯茶



趁空檔影影相、參觀一下~



呢個設在中間位置(餐廳旁係賣糕點雪糕地方) o既休息亭,好別緻









午餐來了~



嗜牛o既我都被呢碗豚丼感動了,真係好好吃,

比咗塊 Bryan 試,之後佢都嚟爭食,整碗飯轉眼就比我倆父子扒乾了 







長野 軽井沢

花畑牧場カフェ&ホエー豚亭

地址:   長野新幹線軽井沢駅南口より徒歩約5分

    上信越自動車道碓氷軽井沢I.Cから12.5Km(平常時14)

長野県北佐久郡軽井沢町軽井沢

軽井沢・プリンスショッピングプラザ ニューイースト06


之後蜻蜓點水式逛逛 OUTLET...... 好喜歡日本單車的式樣



悠閒的氛圍







我哋喺 Yoshi san 指示o既地方等候前往下一目的地 -- 高原教會的免費接駁巴士 (就喺 OUTLET 對出位置)

等咗十數分鐘都未見踪影,

我哋肯定冇去錯地方,因為 Yoshi san 指示o既時候,果架巴士就喺面前....

我巡咗一圈,遍尋不見有關指示牌之類,

眼看前往中輕井澤的私鐵將至,於是決定放棄,趕緊去火車站...

私鐵都算近,仲有空檔影影相,呵呵~~











原來由中輕井澤到高原教會並不輕鬆,尤其好似我咁比路人點咗行了一條冤枉路....

但始終,我哋都到達目的地了....


【待續】


沒有留言:

張貼留言