2012年8月20日 星期一

BIKE BOY





 一直想 Bryan 學識踩單車,架 12" GIANT 已經唔啱佢踩,

於是想買架 16" o既單車,

最後拜託喺大陸工作o既好友 Keith,

訂購一架 16" GIANT 單車。

最驚喜係價錢唔貴,只須五百八十人仔,仲平過佢之前架 12"

本來約好某日我北上取單車,點知當日下晝收到 Keith 來電,

話已拜託同事將部單車送去粉嶺交比我,真係感動到喊

單車雖已到手,但因為天氣同我懶 + 要執旅行相.....

一直未同 Bryan 學習踩單車,

直到上次去大美督,Bryan 話好鍾意踩單車,

我就決心要暑假前要 Bryan 學識踩。

為此搵定D 網上教學,例如日本人興拆埋腳踏先學平衡等等....

記得係周四叫Bryan 同工人姐姐落樓下單車徑試練一粒鐘,

打算冇進步的話,就周六幫佢拆腳踏....

誰知周五 Bryan 用好開心o既聲線打比我,話佢就嚟學識踩啦~~

我都好開心咁即時同一個好友 Andy 講: 我決定買你架 Carryme

--- 呢架單車 Andy 話如果我買的話就平讓比我

Andy 仲好人到第二日將架單車專誠運送到粉嶺交收



yeah~~ 可以兩仔爺一齊踩車lu

記得之前拍過兩輯主題: 單車小子 & 單車小子2

而家睇番相,不得不承認影相o既熱誠下降咗,

呢輯 BIKE BOY 都只係求其喺屋企樓下影影做個紀錄就算數....















唔得..... 我要構思一個主題,認真D 拍番輯勁o既

沒有留言:

張貼留言