2012年8月20日 星期一

頑遊關東2012 DAY 6 - 草津溫泉‧揉水舞表演



朝早起身,第一件事就係同 Bryan 浸多嘢溫泉

跟住就來個新潟屋的早餐

結論係,比晚餐遜色得多





老板喺我哋尋日到埗已經問我哋今日打算去乜嘢地方? 

我話比佢知我哋準備去白根火山同埋去草津天狗山滑草,

老板夫婦隨即表示因天氣關係,就算上白根山都冇風景可看

可能老板怕我哋會做蠢事 (強行上山),今日又再次勸喻我哋唔好上山....

我哋唯有接受意見,改變行程啦,

於是 check out 去睇揉水表演。

【後記:新潟屋服務殷勤,不過最後來個反高潮,

話說我哋希望寄存行李至中午,唯老板拒絕,

話巴士站有行李櫃可以寄存行李,可能係怕行李如有閃失會有爭拗吧】

去睇揉水表演記得帶優惠券啊 (原價500yen,折扣後450 yen。優惠券可到官網 download)

雖然平得少少,不過去旅行梗係慳得就慳








草津溫泉除了其泉水具有高療效外,更有項有趣傳統習俗叫「湯もみ」(揉泉水)。
習俗由來於草津溫泉的泉水溫度可高達攝氏 94 度,而且是高刺激性的酸性泉水,
在如此高溫的情況下人們無法入浴。
所以需要以一支闊 30cm、長 180cm 的板子來揉動泉水使其降溫,過程約 20~30 分鐘,
揉動時還會唱起「草津湯もみ唄」,相當有趣。遊客在熱之湯除了觀賞這項有趣習俗外,
更能體驗揉動泉水,切切實實地感受這獨有的文化。【文章摘自 U Travel】



到咗遊客體驗時間,即刻叫 Bryan 出去玩番餐.....

呢一個環節只係將木棒左右攪動,比較輕鬆



之後仲有一場頗為沉悶o既歌舞表演



然後揉水舞者再次出場,呢次除左右攪動外,仲要用力上下掀打。

到咗遊客體驗時輪到我同 Bryan 出去玩水,兩個字 --- 惡搞





出到嚟又見到煙霧迷離,好喜歡呢個情調,不禁又影多幾張相









可能見我拎大機影相,對我有D信心,呢次旅行幫咗唔少日本人影相



【待續】


沒有留言:

張貼留言