2019年12月21日 星期六

【DAY 6】奧入瀨溪流

跟住遊奧入瀨溪流,
由於時間關係,冇辦法用健行方式,
所以都係以蜻蜓點水方式,去到景點停一停車,
影下相打下卡就閃人。

第一個景點係佢,唔知叫乜😝

發覺呢度有幾堆呢啲疊石,好似疊起係幸運之類?



呢個我知,叫銚子大瀑布,
我同司機大佬,停低兩度比我影下相就OK,佢就係其一😁



其二係佢







以下溝亂晒啲名,
就當係其他啦







比預定用多咗時間,本來下個行程係去八食中心,
但係大家個肚都有啲餓,
就喺道之駅食少少嘢打個底



環境唔錯





大家分食意粉、炒飯

話說我哋每人叫咗一杯蘋果汁,但嚟少一杯,
撞鬼佢搵唔番張單(定係佢冇比我?),
對唔到係我叫漏咗定佢比少咗我,
於是出去再叫多杯,
點知食食下,兩個姐姐一齊出嚟洒晒冧咁,
嘰里咕嚕講堆嘢然後比晒350 Yen我,
唔係奇怪佢哋比番錢我,
係佢哋誠懇道歉態度令我好佩服👍

沒有留言:

張貼留言