2019年12月19日 星期四

【DAY 5】米澤市まるぶん 牛鍋定食

跟住揸車嚟到米澤市

嚟呢度就係想食米澤牛

好多米澤牛嘅食肆

揀咗呢間

まるぶん 牛鍋定食



每日限定十食,我哋一定叫到,
因為時間剛好係11點,我哋係第一組客人



可能老板娘見我哋咁神心,一早嚟到,
問我哋嚟自邊度,我哋話係香港,佢好似有啲驚訝

睇下餐牌先,出奇地,最後只有一個團友係揀限定

因為呢度既然叫牛鍋,點番牛鍋應該冇錯



老婆就叫咗呢樣

呢個限定,團友話好食

老婆點嘅,我自然有得分享,正

最後係我嘅牛鍋









各位,我唔客氣啦

好食到冇嘢講,大力推薦

沒有留言:

張貼留言