2019年12月30日 星期一

【DAY 8】青森睡魔祭2019 (青森ねぶた祭2019)


準備出征返佔位場地,
司機大嫂表示腳疼,放棄長征,
同司機大佬抽番手信返酒店先,然後再搵地方攝位睇祭典。
冇得一齊欣賞祭典,有啲可惜,
不過唔使抽住一大袋手信去長征,又真係幫了大忙



大家已準備就緒




終於望見家鄉
見到食糧中心嗎? 我哋就坐正對面

因為司機大佬大嫂冇嚟到,
我哋就將佢哋預留位置嘅地蓆收起,
叫排第二排嘅小情侶移前,佢哋好似不可置信咁,
頻說Thank you

我哋都係買少少攤檔嘢當晚餐

祭典未開始,有呢啲卡通人物行來行去暖暖場,
同細路講比卡超真人就係咁,我諗會令佢哋崩潰

等了良久,青森睡魔祭正式開始

打頭陣係好睇過彩車嘅香車美人 (誤)






















精力充沛嘅跳人


比起弘前睡魔祭嘅綵車,青森明顯比較華麗同碩大



好鍾意祭典嘅擊鼓之聲,令人血脈沸騰










































































我哋牙齒當金使,仲提早10分鐘執拾好離場,
當離開之際,後面學校亦有人出嚟叫大家清場

祭典入面嘅人都樂在其中



有理由相信如果喺大街佔到位,影相效果會更好









叫團友返酒店休息先,我就繼續追住彩車影影影





原來彩車返回嘅地點都幾接近酒店,good





當初就係因為青森睡魔祭同秋田竿燈祭至知道有東北祭典,
今日終於完成日本遊其中一個夢想,好開心


【DAY 8完】

沒有留言:

張貼留言