2019年12月19日 星期四

【DAY 5】福島まるせい果樹園摘水蜜桃

【DAY 5】30/7

第一次食Super hotel 嘅早餐,印象良好,尤其鍾意個粟米湯....
點知隨後八戶同弘前完全唔同質素,仲要冇埋個粟米湯😢

原本今日行程係先去御釜,不過睇咗御釜即時映像
天氣唔太理想,鏡頭灰矇矇兼有水珠,
於是將行程調一調,
先去福島まるせい果樹園摘水蜜桃

去到剛好係開門時間9點正,成為第一組客人



除咗選擇800YEN 30分鐘放題,亦可以一箱箱買走

我哋梗係揀有得玩有得食嘅放題,比完錢就跟個姨姨去果園
姨姨表示昨天傾盆大雨,話我哋好彩

仲要坐車,其實好短路程,返嚟係要自己徒步返

到達水蜜桃園,
姨姨大致講講啲規矩就離去,留低我哋自己慢慢玩








之前去過岡山桃茂實苑摘水蜜桃,成班人圍住棵樹仔摘,
呢度係成個果園比你玩











即摘即食
呢度水蜜桃比較爽口,甜度略嫌不足

反而佢預備定擺喺度嘅比我即摘嘅好食😜

食完再摘





因為又要影相又要摘又要食,30分鐘時間真係唔夠,
但係800YEN我覺得抵到爆

食完行番去,途經見到果園種有其他生果,
不過都未到採摘時候



呢度仲有間甜品店森のガーデン好出名,
其實我都試下佢哋水蜜桃聖代,
但係之後我哋行程就係食飯所以放過佢😁

沒有留言:

張貼留言