2018年10月26日 星期五

【DAY 3】 白兔神社 & 白兔海岸

DAY 3

今日換酒店,
晨早出發去鳥取


鳥取站觀光導覽所買定明天起使用嘅鳥取藩のりあいばす乗放題手形,
佢話木牌手形要即日買至有,
預先買只有紙卡版,
只好借個木牌影張相過過乾癮😜

今日坐2000日圓的士(每人,12歲或以下免費),
包車三小時,
喺鳥取站北口附近嘅鳥取市國際觀光客服務中心申請


國際觀光客服務中心有幾條路線供大家參考,
我揀咗3,

再問幫手預約的姨姨如果外加一個行程有冇問題,
衡量過後姨姨話No problem

幫手預約係一名中國籍姨姨,
因為好傾,
就唐突問佢可唔可以幫手預約一部靚仔啲嘅的士?
姨姨真係預約到一部結緣的士比我哋,
可惜只得一部,
團友們識做讓比我哋一家坐😘


呢幾日酷熱非常,
呢幅圖令人情緒不安😰

結緣的士司機大哥村上san 非常熱情,
使用平板翻譯猛撩我哋傾計,
拼命介紹鳥取風土人情,
去到呢度突然停車叫我哋落車影相,
我哋好似鴨仔咁比佢趕落車然後被合照...
不過望落風景都唔錯

最後,
終於到達第一個目的地 - 白兔神社



村上san 帶隊睇白兔海岸,
另一名司機大哥樂得清閒,
聽團友講,
佢哋果位司機大哥全程一言不發,

可能有番咁卡下優質服務至有資格楂結緣的士

白兔海岸好靚
跟住去白兔海岸嘅遊客休息中心

兔駅長😂

翻轉頭去白兔神社,
經過告示牌,
村上san 指住海報話我哋聽,鳥取得三架結緣的士...
咁我哋咪幾好彩?!

村上san敬業樂業嘅背影令人感動
村上san 親身示範正確做法
之後教埋Bryan應該點參拜

啟程下一站

沒有留言:

張貼留言