2018年10月27日 星期六

【DAY 4】全日本前3 pancake - 大江ノ郷自然牧場cocogaden

DAY 4

今日我哋將換洗衣物同手信集齊一個大行李用宅急便送返米子東橫INN,
告知要2日才送達,
好彩米子會逗留2晚咋😨

啟程


坐JR到郡家,約15分鐘車程

郡家站外觀

今日第一個景點大江ノ郷自然牧場cocogaden,
大江ノ郷自然牧場10點開始營業,
但因為巴士嘅班次疏落,

唯有提早去到等佢開門

一出郡家站就望到對面嘅巴士站

巴士依時到達

今日係首天使用巴士三日券,
官網搵唔到呢條巴士線係咪包含在內,
最直接方法右手攞定零錢,
左手楂pass 問司機叔叔可否使用,
司機叔叔望咗兩眼話OK

到達目的地

我就係因為「日本鬆餅排行榜首三位」慕名而來,
望望個牌,
原來漢堡都喺比賽拎到第一名,
要試就到隔鄰OENOSOTO VILLAGE

OENOSOTO VILLAGE
估唔到呢度都有祖谷恐怖稻草人😁


店員見我哋呆等,竟然拎凍水出嚟比我哋解渴,實在太意外,
好感動,加分😊

見到運送大批雞蛋到來,
我哋就咁企喺度望住佢落貨送蛋
附近冇嘢行,
唯有由頭影過😂
見到自駕嘅日本人陸續到來,
我哋去排隊先,
就咁望個漢堡又好似幾吸引.... 可惜最後都係冇試到

終於夠鐘
睇吓有乜嘢食先



人多呢度好,
就係可以點多幾樣大家分來食

主角
鬆軟、蛋香濃,
好食到痺😋
食飽飽,
可以過隔離OENOSOTO VILLAGE行吓,
點知飯桶團友話機會難得,
要坐到11:30 order每日限定20客嘅雞蛋飯定食,
咁我又自己竄過隔離影吓相
有間餐廳,貌似幾富麗堂皇

大江ノ鄉製麵所
呢度都有沙雕
可以買下手信
返到去,都未夠11:30,
已經見隔離左右枱擺咗個雞蛋定食,
團友話見人order佢都即刻order,
冇走到雞,
Bryan就點咗個蛋味雪糕
主角到
唔知係咪錯覺,
隻蛋好似特別亮澤晶瑩
我叫團友擺隻蛋上飯度比我影張相,
佢一擺上去就打散佢,
影都影唔切,
累佢比佢老婆鬧😂 
叫佢醒兩啖比Bryan試食,
Bryan食完話可以自己扒一碗…
望住佢個肚腩,我毅然拒絕咗
大家都心滿意足,
同團友行多次OENOSOTO VILLAGE,
補吓相,
呢度當住美景下食嘢相當舒服
呢度有個體驗教室,
好似係學整年輪,
頭先嚟果陣上緊堂,
唔方便影相
喺雪糕同芒果特飲兩者之下舉旗不定,
最後揀咗佢
校啱時間搭巴士返郡家站,
落車時show pass,
呢次司機叔叔表示不可以😨 
匆匆摷600 yen 出嚟找數,
點知司機叔叔陰陰咀叫我哋找埋朝早條數,
"又係你呀~陳生~" 原來佢就係今朝果位司機叔叔,
我哋再摷多600 yen比佢,
佢比番100 yen 我哋然後指住Bryan,
"小童半價" – 陳生真係幾風趣嘅啫😂
等坐JR,
梗係去侯車室涼冷氣啦












沒有留言:

張貼留言