2018年10月22日 星期一

【DAY 1】米子巨大祭 2018

入到鳥取站見到有人表演傘舞,
唔知係咪JR職員呢? 係就勁


換飛先(山陰&岡山地區鐵路周遊券),仲要一換換兩套

換完飛,醫醫五臟廟先,
因時間關係,喺車站附近搵食
呢間好似好多選擇,就佢啦



我的午餐

啟用第一張山陰PASS,出發去米子

見到柯南列車

不過我哋係坐呢架


到達米子
講咗咁講,其實遊記而家正式開始😆



喺東橫inn 拎咗房,
就去睇米子巨大祭...
忘記咗講,
呢日係巨大祭嘅首日。
唔使刻意搵地點,
我哋循吵鬧嘅聲音就去到表演場地



見到團體一隊接一隊表演,
個時段似係小孩表演居多



睇咗一陣就去 Aeon mall 行吓



老實講我覺得呢度冇乜嘢行😅 
都係睇吓生果醒神d


最後買咗啲

酒店擺低生果再行番表演場地,
我期待嘅畫面出現了...
係咪熟口熟面哩,
就係老翻嘅秋田燈竿祭😂
據聞舉辦之初,
秋田縣都有微言。

首先見到小童版,
見到燈竿較短,比較易平衡




再有娘子軍


大堆頭






團結就是力量!



睇到肚仔餓,搵嘢食先~
途經祭典攤檔,
阿仔見到至愛章魚燒,
話要打個底先


沒有留言:

張貼留言