2018年10月25日 星期四

【DAY 2】 境港漁民飯堂 - お食事処 かいがん

跟住準備去食午餐啦~

途經妖怪食品研究所,
買串和菓子食先
(原本諗住食完飯翻轉頭再買多串影多幾張相玩玩,
點知售罄閂埋門)


圑友們望乜嘢呢?

原來發現有趣景色,
個天好齊整分開一層層


團友問我要行幾耐?
我訛稱十五分鐘左右啦...
行到呢度差不多到目的地


好彩喺團友圍毆我之前到達,結果係行多一個double😁

お食事処 かいがん
〒684-0034 鳥取県境港市昭和町9-20


聽說係當地漁民飯堂,
就憑呢個名堂令我慕名而來

入去登記攞位先,
老板娘問我哋係咪楂車來?
我哋話行路,
佢比個good我哋😀 
目測全部客人都係日本人,都係楂車來的


Bryan 睇睇餐牌有乜啱食

等咗半個鐘左右,
可以入座了



點餐先

每人一個定食,
外加一隻岩蠔,好似 7xx yen


正呀喂





阿仔讚不絕口嘅蒸蛋

可惜暑假係禁捕期冇得點蟹食,
畢竟鳥取縣又名蟹取縣,遺憾😢

沒有留言:

張貼留言