2018年10月26日 星期五

【DAY 3】 砂丘會館

到達砂丘會館了,
之前我仲同團友們講,
睇村上san咁熱心,我哋又加插行程,
睇怕佢都要OT,
點知仲有3個字至夠鐘




正想落車比錢,
村上san叫我且慢,
帶我入去砂丘會館,
叫我哋租靴著,
同埋租locker擺放鞋子,

仲教我哋幾對鞋可以放埋一個locker,
可以慳啲錢😂


聽完村上san面授機宜,
我話而家我哋準備lunch,
所以可以了,
你已使命達成,收錢吧。
村上san好錯愕,之後好似好唔好意思咁,
原來佢誤會咗個plan,

以為要帶埋我哋遊砂丘,
唔怪得好似咁趕咁😂
如果佢真係帶我哋行,
真係可能要OT粒幾兩粒鐘,

即使咁佢都安排我哋坶不在行程之列地方落車影相,
真係唔話得,
另一位司機睬你都傻,
一早收咗錢閃人了。


雖然有少少誤會算係美中不足,
但我仍然對村上san十分滿意,
感謝😘

同村上san 告別,
喺砂丘會館入面餐廳食lunch先




食完飯睇定啲手信,
準備今日臨離開時買



屋企冇位放了,忍!

沒有留言:

張貼留言