2018年10月26日 星期五

【DAY 3】 柯南機場 & 浦富海岸

下一站,柯南機場


光照欠佳,玩唔到立體畫😖

提前去咗青山剛昌博物館咁




最後天台拍照,參觀完畢


馬不停蹄,
到達下一個景點 - 浦富海岸。
其實我本身想去浦富玩獨木舟的,
奈何一伴團友忌水,
只好作罷,打吓卡就算。

呢兩架就係接送我哋嘅的士


甫落車,
村上san就私人整支防蚊噴霧比我哋噴幾嘢,
我想講: 少年,你太年青了,
你呢度碎料來啫,
如果你呢期來香港,
要帶十支8支傍身。


話說村上san真係幾體貼

村上san 只係比我哋好少時間逗留,
我急急腳上山影住相先


見到個景,當堂wow 了一聲

換支ultra wide影,當堂壯闊晒😁






浦富海岸真心靚,
可惜時間不夠,
如果可以玩吓啲水上活動例如獨木舟就好了。


完成參觀浦富海岸,
村上san接送我哋返砂丘會館就完成任務,
點知去到一處佢又叫我哋落車影相,
我哋唔知呢度係乜嘢地方,
聽村上san講有一套動畫用佢做背景


沒有留言:

張貼留言